Reklama2018-04-18
9

Margaret, Rafał Maserak i Maciej Maleńczuk reklamują Warkę Radler 0.0% (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa nowych wersji smakowych bezalkoholowej Warki Radler (produkowanej przez Grupę Żywiec). W reklamach występują Margaret, Rafał Maserak i Maciej Maleńczuk.

Spot z kampanii zabawnie wyjaśnia, dlaczego piosenkarze Margaret i Maciej Maleńczuk oraz tancerz Rafał Maserak nie nadają się do reklamowania Warki Radler 0.0%. W reklamach są prezentowane dwie nowe wersje smakowe tego napoju: jabłko z miętą i grejpfrut z pomarańczą.

- Nowe smaki Warki Radler 0.0% zapewnią orzeźwienie, lekkość i luz w wielu sytuacjach, nie tylko wieczorem, w weekend czy na wakacjach - opisuje przekaz kampanii Ewelina Kawnik, kierownik marketingu marki Warka.

Kampania reklamowa jest realizowana od 16 kwietnia, obejmuje m.in. telewizję oraz internet.

Nową szatę graficzną butelek i puszek Warki Radler 0.0% zaprojektowała agencja BNA.

Kreację kampanii przygotowała agencja Lvov. Spot został wyreżyserowany przez Piotra Kumika, a nakręcony przez Marię Zbąską. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya, postprodukcją - studio Televisor, a udźwiękowieniem - Studio Rytmika.

Media zaplanował dom mediowy Starcom. Za działania w internecie odpowiada agencja Twin, a za wsparcie PR oraz współpracę z influencerami - agencja PR Room.

Autor:tw

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas