Reklama2012-07-03
5

Warka Radler reklamowana w telewizji i internecie (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzonego właśnie do sprzedaży piwa Warka Radler (Grupa Żywiec). Akcję przygotowały firmy Just, Film Produkcja, Hypercrew, OMD Media Direction i 247PR.

Kampania Warki Radler podkreśla, że piwo to stanowi miks piwa i cytrusowej lemoniady, dzięki czemu zapewnia szybkie orzeźwienie. - Pierwszy etap akcji ma charakter informacyjny. Jej celem jest przedstawienie konsumentowi Radlera, poprzez wyeksponowanie jego kluczowych cech i benefitów - opisuje Monika Czarnota, junior brand manager w Grupie Żywiec.

Kampania od 2 lipca jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat i wybrane kanały tematyczne) oraz internecie (m.in. działania na Facebooku, relacje z blogerami). Akcja jest zaplanowana na całe wakacje, a być może będzie jeszcze kontynuowana. Spot telewizyjny wymyśliła agencja Just, a zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja. Działania w internecie prowadzi agencja Hypercrew, aktywności public relations realizuje agencja 247 PR, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction.

Autor:tw

Więcej informacji:Warka Radler, Warka

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas