Druga edycja „Warsaw Shore” po ośmiu odcinkach gromadzi średnio 158 tys. widzów. To mniej niż śledziło pierwszy sezon, ale MTV w czasie emisji formatu wygrywa z konkurencją i ma kilkanaście razy wyższy udział w rynku od średniego.
Premierowe odcinki reality-show “Warsaw Shore 2” oglądać można na antenie kanału MTV Polska w niedziele o godz. 23.00 począwszy od 20 kwietnia br. Osiem pierwszych odcinków drugiej serii zgromadziło przed telewizorami średnio 158 tys. widzów, co przełożyło się na 2,06 proc. udziału w grupie 4+ i 6,40 proc. w grupie docelowej stacji 13-29 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl.
Widownia formatu w ostatnich tygodniach wzrosła względem początku tej serii. Bowiem trzy pierwsze odcinki drugiej edycji programu miały 122 tys. widzów, co zapewniło stacji odpowiednio 1,57 proc. i 5,12 proc. udziału (dowiedz się więcej).
Druga odsłona „Warsaw Shore” cieszy się mniejszą popularnością niż pierwsza edycja produkcji, emitowana od 10 listopada ub.r. Wówczas po ośmiu odcinkach reality-show gromadził 174 tys. oglądających, a jego udział to było odpowiednio 2,33 proc. i 6,99 proc.
Jednak program ma i tak wyniki zdecydowanie wyższe o średniego dobowego udziału MTV Polska, który w okresie od 20 kwietnia do 8 czerwca br. wynosił zaledwie 0,13 proc. w grupie 4+ i 0,56 proc. w grupie 13-29.
W czasie nadawania premierowych odcinków “Warsaw Shore” stacja MTV jest zdecydowanym liderem wśród kanałów dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,25 proc. plasuje się nadająca w naziemnej telewizji cyfrowej Eska TV. Dalej są: Viva Polska (0,21 proc.) i 4fun.tv (0,10 proc.). Taka sama kolejność stacji jest w grupie widzów wieku od 13 do 29 lat - tutaj udział zajmującej pozycję wicelidera Eski TV wynosi 1,01 proc.
Widownia „Warsaw Shore” na tle konkurencji
Zobacz tabelę
„Warsaw Shore” opowiada o przygodach grupy młodych osób, którzy mieszkają w wynajętej willi, pracują i imprezują. W drugiej edycji występują zarówno bohaterowie znani z pierwszej edycji programu jak i zupełnie nowe osoby. Po pierwszym odcinku reality-show opuścili Paweł Trybała „Trybson” i Eliza Wesołowska, a ich miejsce zajęli Alan Kwieciński i Alicja Herodzińska.
Program jest polską wersją amerykańskiego formatu “Jersey Shore”, który zadebiutował na antenie tamtejszego MTV w 2009 roku. Producentem wykonawczym polskiej wersji jest Golden Media Polska.