Cztery pierwsze odcinki reality-show “Warsaw Shore” obejrzało w paśmie premierowym średnio 141 tys. widzów. Produkcja notuje udział w rynku kilkanaście razy wyższy od średniego dobowego udziału stacji i daje MTV Polska zdecydowaną wygraną z konkurencją.
Premierowe odcinki “Warsaw Shore” oglądać można w niedziele o 23.00 począwszy od 10 listopada br. Po czterech tygodniach emisji reality-show gromadzi średnio 141 tys. widzów, co daje stacji MTV Polska 2,14 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 3,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl
Widownia formatu rośnie z odcinka na odcinek. Np. drugi miał 140 tys. widzów , a czwarty śledziło już 153 tys. osób. Format notuje też udział w rynku wielokrotnie wyższy od dobowego udziału MTV Polska, który w okresie od 10 listopada do 1 grudnia br. wynosił odpowiednio 0,12 proc. i 0,23 proc.
Topowe odcinki “Warsaw Shore”
Zobacz tabelę
W czasie nadawania premierowych odcinków “Warsaw Shore” kanał MTV Polska jest zdecydowanym liderem wśród kanałów dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,39 proc. plasuje się muzyczna Eska TV. Kolejne lokaty zajmują 4fun.tv (0,31 proc.) i Viva Polska (0,19 proc.). Taka sama jest kolejność kanałów w grupie komercyjnej.
“Warsaw Shore” na tle konkurencji
Zobacz tabelę
Budzące kontrowersje reality-show „Warsaw Shore” opowiada o przygodach grupy młodych Polaków - czterech kobiet i czterech mężczyzn. Przez cały październik kamery towarzyszyły im w domu, w pracy oraz podczas imprez. Program jest polską wersją amerykańskiego formatu “Jersey Shore”, który zadebiutował na antenie tamtejszego MTV w 2009 roku. Produkcja doczekała się w USA aż sześciu edycji. Producentem wykonawczym polskiej wersji jest Golden Media Polska (dowiedz się więcej).
Wprowadzenie programu na antenę wsparte było kampanią reklamową obejmującą głównie internet, a także outdoor i kina (więcej na ten temat).