Reklama2019-04-04
2

Warszawa niestandardowo promuje segregację odpadów: słupy Warexpo jako kosze na śmieci

W związku z wejściem w życie nowych zasad segregacji odpadów w Warszawie, firma reklamy zewnętrznej realizuje dla miasta niestandardową kampanię, w której słupy reklamowe zamieniono w kosze na śmieci.

Kampania jaką Warexpo realizuje dla m.st. Warszawy pokazuje jak poprawnie segregować śmieci. Pięć słupów reklamowych zlokalizowanych przy Pałacu Kultury i Nauki zostało na miesiąc zamienionych w kosze na odpady ze śmieciową kompozycją przestrzenną wewnątrz nośnika.

Każdy z pięciu nośników odpowiada innej frakcji śmieci: kolor czarny dla odpadów zmieszanych, brązowy dla bioodpadów, niebieski dla papieru, żółty dla metali i tworzyw sztucznych oraz zielony dla szkła.

Kolory i kompozycje przestrzenne umieszczone w nośnikach nawiązują do kreacji stosowanej w kampanii miasta. - Zgodnie z hasłem #segregujna5 zaproponowaliśmy pięć nośników zlokalizowanych obok siebie. Zaaranżowaliśmy w ten sposób swoistą ścieżkę edukacyjną w centrum Warszawy - powiedziała Aleksandra Derc-Jasińska, kierowniczka działu marketingu i komunikacji społecznej w Warexpo, odpowiedzialna za realizację kampanii.

- Wykorzystaliśmy w tej kampanii cztery prototypowe nośniki zasilane energią słoneczną - dodał Marcin Ochmański, prezes Warexpo.

Pod koniec ub.r. firma Warexpo na zlecenie Zarządu Zieleni miasta Warszawy zrealizowała niestandardową kampanię outdoorową, w ramach której z trzech słupów reklamowych wyrosły rośliny.

Autor:km

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas