Reklama2012-08-06
0

Warta stawia na agencję Lowe

Firma Warta zakończyła przetarg na agencję reklamową full-service. Zwycięzcą została agencja Lowe, która przedstawiła najciekawszą platformę kreatywną.

Wybrana agencja na zapewnić kompleksowe usługi, czyli wsparcie w obszarach ATL, BTL, internet oraz propozycje ciekawych projektów niestandardowej komunikacji.

- Koncepcje przedstawione przez agencję Lowe zostały ocenione najlepiej, gdyż doskonale wpisywały się w strategię naszej firmy - mówi Bogusława Potacka, dyrektor departamentu marketingu i PR Warty.

Przypomina, że koncepty kreatywne przygotowane przez osiem startujących w przetargu agencji były oceniane przez klientów Warty i dopiero po analizie wyników tych badań, została podjęta decyzja o wyborze partnera do współpracy w tym obszarze.

Autor:pr

Więcej informacji:Warta, Lowe

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas