Telewizja2018-08-13
19

„Warto rozmawiać” Jana Pospieszalskiego po ponad 2 latach w Jedynce przeniesione do TVP Info

W poniedziałek 27 sierpnia br. do Telewizji Polskiej wraca program Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać”, ale do TVP Info, a nie na antenę główną TVP1. Talk-show będzie emitowany po zakończeniu skróconego wydania „Minęła 20”.

Program „Warto rozmawiać” ma formę debat na aktualne tematy społeczne i polityczne. Biorą w nich udział goście zaproszeni do studia. Talk-show Jana Pospieszalskiego został przywrócony do Jedynki w marcu 2016 roku. Od wielu lat producentem programów publicystycznych Jana Pospieszalskiego jest firma Media Paweł Nowacki.

Premierowy odcinek nowego sezonu po wakacyjnej przerwie zostanie wyemitowany w poniedziałek 27 sierpnia br. o godz. 20.50, ale już w TVP Info. Oznacza to, że „Warto rozmawiać” zostanie przeniesione z anteny głównej TVP1 do informacyjnego kanału tematycznego Telewizji Polskiej.

„Warto rozmawiać” zastąpi poniedziałkowe wydanie „Nie da się ukryć”, ale aby zmieścić talk-show TVP Info skróci o 10 minut wydanie „Minęła 20” tego dnia. Bez zmian pozostaje w ramówce satyryczny magazyn „W tyle wizji” (godz. 21.55).

Talk-show Pospieszalskiego zyska też nocną emisję powtórkową w TVP Info około godz. 1.50, wcześniej o tej porze stacja powtarzała tylko „Minęła 20” i „W tyle wizji”.

Przez ostatnie 2 lata „Warto rozmawiać” było już kilka razy przenoszone w ramówce Jedynki: najpierw program był emitowany we wtorki wieczorem, jesienią 2016 roku trafił do czwartkowego pasma, by w tym roku wylądować w poniedziałki po Teatrze Telewizji.

Warto przypomnieć, że podobna sytuacja wydarzyła się siedem lat temu: z końcem 2010 roku ówczesny zarząd TVP (prezesem był Bogusław Piwowar) zdjął z TVP1 „Warto rozmawiać”, a jesienią 2011 roku (prezesem był Juliusz Braun) prowadzący Jan Pospieszalski i producent Paweł Nowacki otrzymali program „Bliżej” w TVP Info, który był emitowany do 2015 roku.

Według danych Nielsen Audience Measurement we wrześniu ub.r. program oglądało średnio 524 tys. widzów, co dawało stacji 5,97 proc. udziału w oglądalności pasma wśród wszystkich widzów, 3,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,81 proc. w 16-59.

Autor:lb

KOMENTARZE(19)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas