Reklama2010-09-10
1

„Waseet”: Czytaj [Łasit]. Łap okazje

Pod hasłem „Czytaj [Łasit]. Łap okazje” ruszyła kampania reklamowa bezpłatnego tygodnika z ogłoszeniami „Waseet”. Akcja jest prowadzona w Warszawie.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa darmowego tygodnika ogłoszeniowego „Waseet” ma specyficznie edukacyjny charakter. Akcja pod hasłem „Czytaj [Łasit]. Łap okazje” wyjaśnia bowiem prawidłową wymowę nazwy tego czasopisma.




Kampania – zaplanowana do listopada – jest prowadzona w Warszawie, obejmując radio (Złote Przeboje i Eska Warszawa) oraz outdoor (tramwaje i siatki wielkoformatowe). Kreację na potrzeby tych działań przygotował Jędrzej Łaniecki, a media zaplanował dom mediowy Equinox.

Autor:tw

Więcej informacji:Waseet

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas