Reklama2009-02-13
2

"Waseet" reklamuje się w Warszawie

W Warszawie trwa kampania reklamowa tygodnika ogłoszeniowego"Waseet". Akcja prowadzona jest w outdoorze, centrach handlowych ikanale B2B.

Kampania reklamowa bezpłatnego tygodnika ogłoszeniowego "Waseet"przebiega pod hasłami "Jeśli coś jest do kupienia, na pewnoznajdziesz to w Waseet" i "Jeśli można kogoś znaleźć, na pewnoznajdziesz go w Waseet". Slogany znajdują się w dwóch wariantachkreacji, które przedstawiają nietypowe auto i kominiarza. Celemakcji jest nagłośnienie debiutu tego czasopisma i podkreślenie, żejest ono bezpłatnie dostarczane do domów i biur.

wasset

Prowadzona w Warszawie akcja obejmuje przez cały luty outdoor, aw weekendy od 13 lutego do 8 marca - centra handlowe(niestandardowe stoiska, gift packi dla klientów, animatorzy jakoreprezentanci kategorii). Ponadto 18 lutego welcome packi zostanąrozesłane do menedżerów wysokiego szczebla największych firm,głównie z branży FMCG.

wasset2

Za działania ATL odpowiedzialne jest Saatchi & SaatchiCommunications, a za działania BTL - Saatchi & Saatchi Direct.Planowaniem i zakupem mediów zajęły się Equinox Media (outdoor) iARBOmedia (działania direct).

Autor:tw

Więcej informacji:Waseet

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas