Radio 2018-12-21
10

Radio Wawa z nowym logo i witryną internetową

Radio Wawa ma nowe logo i zmienioną stronę internetową. To kolejny krok w procesie rebrandingu tej rozgłośni.

- Nowe logo jest efektem naturalnej ewolucji naszego znaku graficznego. Jest świeże, dynamiczne i nowoczesne, takie jak nasza antena. Kolorystyka biało-czerwona określa rodzaj muzyki, żółte elementy - radosny, zabawowy charakter a dynamizmu dodaje podzielenie nazwy na sylaby - mówi Grzegorz Tutkaj, dyrektor promocji Radia Wawa.

Strona Radia Wawa przygotowana została w stylistyce nowego logotypu. Za projekt logo oraz modyfikację strony internetowej odpowiada Grupa ZPR Media we własnym zakresie.

W sierpniu Radio Wawa zmieniło oprawę muzyczną i hasło pozycjonujące. Wprowadzono liner „Najlepsze Polskie Hity” oraz unowocześniono i zdynamizowano wszystkie elementy oprawy. W dżinglach śpiewa Sara Chmiel, wokalistka zespołu Łzy, a głosem stacji jest Piotr Makowski.

Czas na aplikację mobilną

To nie koniec zmian w Radiu Wawa. Stacja informuje, że niebawem powstanie także aplikacja mobilna do słuchania programu stacji. Wiosną przyszłego roku planowana jest kampania reklamowa Radia Wawa.

Radio Wawa to sieć rozgłośni lokalnych prezentujących wyłącznie polskie przeboje z lat 80., 90. oraz współczesne. Nadaje w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Krakowie, Gdańsku, Szczecinie, Toruniu, Rzeszowie, Opolu, Nowym Sączu, Ostrołęce, Jeleniej Górze, Trzebnicy i Kielcach. Program stacji adresowany jest do osób w wieku od 25 do 44 lat.

Z danych Radio Track Millward Brown, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, wynika, że w okresie od września do listopada br. słuchalność Radia Wawa wyniosła 1,8 proc.

Stare logo

Nowe logo

Autor: Michał Kurdupski

Więcej informacji: Radio Wawa, Wawa

KOMENTARZE (10) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas