Reklama 2013-06-26
4

„We’ve been everywhere” w internetowej kampanii Bridgestone

W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa opon Bridgestone prowadzona pod hasłem „We’ve been everywhere” („Jesteśmy wszędzie”). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy JWT i PHD.

Hasło kampanii „We’ve been everywhere” marki Bridgestone nawiązuje do słynnej piosenki Johnny’ego Casha „I've been everywhere, man”. Głównym elementem akcji jest serwis beeneverywhere.eu, w którym można obejrzeć wideo do piosenki Casha prowadzące do opcji interaktywnych takich jak personalizowane scenki filmowe, gry online i edytor filmów. Na stronie prowadzone są też konkursy i gry, w których do wygrania są m.in. wycieczki po Europie oraz spotkanie z Valentino Rossim, wielokrotnym mistrzem MotoGP.

Akcja obejmuje też aktywności na Facebooku i Twitterze. Działania są zaplanowane bezterminowo.

Celem kampanii jest zwiększenie popularności Bridgestone i odróżnienie jej od konkurencyjnych marek poprzez oferowanie odbiorcom rozrywki i wrażeń zamiast koncentrowania się na produkcie.

Za kreację i realizację akcji odpowiada międzynarodowa agencja JWT (należąca do grupy WPP), a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy PHD.

Autor: tw

Więcej informacji: Bridgestone

KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas