Reklama2017-09-05
30

Chłopiec na gadającej zebrze zamiast Wargorra w reklamach słodyczy Wedel (wideo)

Rusza kampania reklamowa słodyczy Wedel (produkowanych przez Lotte Wedel) oparta na nowej koncepcji kreatywnej, której głównymi bohaterami są chłopiec i niosąca go gadająca zebra. Poprzednio przez dwa lata w reklamach firmy występował kosmita Wargorr.

W pierwszym spocie z nowej kampanii chłopiec i zebra niespodziewanie pojawiają się na drodze przy samochodzie kierowanym przez zdenerwowanego mężczyznę. Tłumaczą mu, że powinien odzyskać dziecięcą radość, a dziecko w tym celu wsypuje mnóstwo czekolad Wedel przez otwarte okno w dachu.

To nowa konwencja reklam Wedla, odwołująca się do historii tej marki. Jeden z jej pierwszych znaków graficznych przedstawiał właśnie chłopiec na zebrze, obecnie ten wizerunek będzie wykorzystywany w odświeżonej wersji.

Przez ostatnie dwa lata głównym bohaterem reklam produktów Lotte Wedel był Wargorr - znudzony kosmita, który przyleciał na ziemię, żeby odzyskać dziecięcą radość. Wargorr występował w kampaniach zarówno czekolad Wedel, jak też Ptasiego Mleczka, Czekotubki i batonów Pawełek. Serię tych reklam przygotowała agencja Grandes Kochonos.

Pod koniec ub.r. przetarg na obsługę reklamową Wedla wygrała agencja PZL, która przygotowała nową koncepcję kreatywno-strategiczną.

Przy realizacji spotów pracowały też firmy OTO Film (produkcja), Human Ark (grafiki z zebrą i efekty specjalne) oraz HALO Productions (udźwiękowienie). Działania PR realizuje agencja 24/7Communication, natomiast kampanię w internecie prowadzi agencja J.

Kampania jest realizowana w telewizji, internecie (m.in. w social media), na outdoorze i w punktach sprzedaży . Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Autor:tw

Więcej informacji:Wedel

KOMENTARZE(30)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas