Telewizja 2011-02-11
14

Weekendowa „Kawa czy herbata?” obniża widownię TVP1

Po dwóch tygodniach emisji weekendowe wydanie programu „Kawa czy herbata?” ma średnio 799 tys. widzów. Przed rokiem kanał gromadził w tym paśmie 1,1 mln osób.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl „Kawa czy herbata – moja sobota/niedziela”, nadawana między 8.10 a 10.30, ma średnio 12,36 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz  8,46 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia.

 

Zobacz tabelę Zobacz tabelę


Liderem pasma (8.10 -10.30) jest Polsat z liczbą 960 tys. widzów oraz udziałem w rynku wynoszącym 15,4 proc. Drugi jest TVN z 853 tysiącami osób przed ekranami (13,19 proc. udziału). W paśmie 8.30-10.50, gdy TVN nadaje magazyn „Dzień dobry TVN”, stacja ta gromadzi jednak aż 1,05 mln widzów i ma 14,84 proc. udziału.

Zobacz tabelę


Program śledzą głównie kobiety, mieszkańcy wsi oraz małych miast, legitymujący się wykształceniem podstawowym. 

Zobacz tabelę


Weekendowe wydania swojego programu śniadaniowego TVP1 nadaje  od 29 stycznia br.  W soboty program nosi tytuł: „Kawa czy herbata? – moja sobota” i poprowadzą go Odeta Moro-Figurska i Michał Adamczyk. Do niedzielnego wydania programu - „Kawa czy herbata? – moja niedziela” - powróciła Iwona Schymalla, której w roli prowadzącego towarzyszy Paweł Pochwała.
 

Autor: ks

KOMENTARZE (14) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas