Telewizja2011-04-14
9

Weekendowa “Kawa czy herbata?” oglądana przez 820 tys. osób

Weekendowe wydania “Kawy czy herbaty?” po dwóch i pół miesiącu emisji w TVP 1 mają średnio 821 tys. widzów. To wynik słabszy niż notują w tym czasie Polsat oraz TVN, niższy również niż Jedynka notowała w tym paśmie rok temu.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl, TVP 1 w czasie nadawanej w soboty i niedziele o 8.00 “Kawy czy herbaty?” osiąga 12,64 proc. w grupie widzów powyżej 4. roku życia i 9,31 proc. w komercyjnej 16-49.  Program emitowany jest co weekend od 28 stycznia br.

Magazyn daje Jedynce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest Polsat z udziałem na poziomie 15,19 proc., emitujący wtedy głównie seriale animowane i magazyn Ligi Mistrzów. Lepiej od TVP 1 wypada też TVN, nadający wówczas przede wszystkim magazyn “Dzień dobry TVN”, notując 13,06 proc. udziału. Jedynce udaje się wygrywać natomiast z TVP 2, której udział wynosi 11,99 proc. W grupie komercyjnej 16-49 TVP 1 przegrywa jednak także z Dwójką i zajmuje czwarte miejsce.

Warto też dodać, że same weekendowe wydania “Dzień dobry TVN”, od czasu rozpoczęcia emisji “Kawy”, gromadzą średnio 1,04 mln widzów, a udział TVN wynosi wtedy 14,65 proc. w 4+ i 17,31 proc. w 16-49. Program ten rusza o 8.30 i kończy się o 10.45.

Wprowadzenie “Kawy czy herbaty”? do weekendowej ramówki obniżyło wyniki TVP 1 w paśmie, w którym nadawany jest magazyn. W analogicznym okresie ub.r. w godz. między 8.00 a 10.28 stacja miałą bowiem 1,16 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 17,15 proc. i 15,83 proc.

Dane telemetryczne pokazują, że poranny program Jedynki oglądają głównie kobiety, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.


Widownia “Kawy czy herbaty?” w weekendy

Zobacz tabelę


Oglądalność konkurencji w czasie emisji “Kawy"

Zobacz tabelę

 
Profil widowni magazynu

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas