Reklama2005-04-18
0

Weekendowe kampanie airboardowe

Jet Line wprowadza weekendowe kampanie outdoorowe wykorzystujące Airboardy - mobilne, pneumatyczne dwustronne ściany reklamowe o formacie 12x8 m

Airboard został zaprojektowany i zastrzeżony patentem przez firmę Jet Line.

Propozycja niestandardowych kampanii weekendowych skierowana jest do reklamodawców, którzy chcą dotrzeć wprost do swojej grupy odbiorców przy okazji wyjazdów w okresie zbliżających się wiosennych weekendów.

  Obejmuje nośniki ustawione wzdłuż czterech głównych tras wyjazdowych z Warszawy prowadzących nad morze, na Mazury oraz na południe Polski. Są to drogi o najwyższym natężeniu ruchu (dane Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad). A także lokalizacje w kilku miejscowościach wypoczynkowych nad morzem i na Mazurach.

Wybór miejscowości został dokonany w oparciu o statystyki ruchu turystycznego, planowane imprezy kulturalne i sportowe, oraz badania focusowe.

Początek weekendowej kampanii rozpoczyna się w piątki podczas popołudniowego szczytu wyjazdowego. Nośnik usytuowany jest przy głównych trasach w kierunku
miejscowości wypoczynkowych. W soboty nośnik przenoszony jest do wybranych miejscowości turystycznych, w niedzielę po południu Airboard zostaje ustawiony ponownie wzdłuż tras, po stronie dojazdowej do Warszawy.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas