PR2012-03-06
0

Weltbild Polska: Patrycja Narożna zamiast Ask PR

Patrycja Narożna rozpoczęła pracę jako ekspert ds. promocji i PR w wydawnictwie Weltbild Polska. Jednocześnie firma zakończyła współpracę z agencją Ask PR.

Patrycja Narożna w Weltbild Polska od początku lutego odpowiada za relacje z mediami, komunikację brandową i korporacyjną oraz wsparcie promocyjne wydawnictwa. Firma planuje rozpoczęcie intensywnych działań wizerunkowych, których celem jest wypozycjonowanie i wzmocnienie jej wizerunku na polskim rynku. Przypomnijmy, że prawie rok temu Weltbild kupił od DirectGroup Bertelsmann wydawnictwo Świat Książki (szczegóły tej transakcji).

Patrycja Narożna poprzednio przez ponad rok pracowała jako kierownik działu marketingu i PR w warszawskim Teatrze Kwadrat. Wcześniej zajmowała się public relations m.in. w firmach Egmont Polska i GM Records.

W związku z zatrudnieniem Narożnej Weltbild Polska z końcem lutego zakończył współpracę z agencją Ask PR. - Ta współpraca była dla nas optymalnym rozwiązaniem na wcześniejszym etapie rozwoju firmy - uzasadnia Paweł Wojciechowski, dyrektor marketingu w Weltbild Polska. - Przed nami kolejne wyzwania wizerunkowe i marketingowe, przy realizacji których będziemy korzystać zarówno z własnego zespołu profesjonalistów, jak i zewnętrznych firm, które zaprosimy do współpracy - zapowiada.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas