Reklama2012-01-09
0

Weltbild Polska z działem marketingu - Paweł Wojciechowski dyrektorem

Weltbild Polska wyodrębnił w swoich strukturach dział marketingu. Jego dyrektorem został Paweł Wojciechowski.

Utworzenie działu marketingu Weltbild Polska to ostatni etap łączenia firmy z przejętym w kwietniu ub.r. wydawnictwem Świat Książki (więcej o tej transakcji). Nowo powstały pion liczy ponad 40 osób podzielonych na zespoły odpowiedzialne za kreację, marketing i komunikację, promocję oraz dział analiz i marketingu baz danych.

Działem marketingu kieruje Paweł Wojciechowski, odpowiadając za aktywności marketingowe wszystkich kanałów sprzedaży firmy: sklepu internetowego, katalogu wysyłkowego oraz sieci ponad 40 księgarń. Podlegają mu też wszystkie działania marketingowe na rynku otwartym, w tym promocja produktów, a także książek wydawnictwa Świat Książki, oraz komunikacja wewnętrzna w firmie i współpraca z partnerami zewnętrznymi. Głównymi zadaniami Wojciechowskiego są optymalne wykorzystanie efektu synergii wszystkich kanałów sprzedaży i wydawnictwa oraz ujednolicenie komunikacji z klientami i rynkiem.

Paweł Wojciechowski pracuje w Weltbild Polska od 3 lat, dotychczas pełniąc funkcję dyrektora kanału internet. Wiosną ub.r. po rebrandingu spółki kierował uruchomieniem serwisu Wetlbild.pl. i wdrożeniem nowej strategii internetowej. Uczestniczył w procesie fuzji ze Światem Książki, współtworząc koncepcję działania połączonych firm. Wcześniej Wojciechowski był dyrektorem sprzedaży internetowej w Novem oraz pracował w Interia.pl.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas