Internet2018-03-02
0

Westwing Home & Living uruchamia sklep online z wyselekcjonowaną ofertą

Firma Westwing Home & Living zajmująca się sprzedażą mebli i akcesoriów do mieszkań uruchomiła nowy sklep internetowy WestwingNow ze stałą ofertą. W katalogu jest 15 tysięcy produktów cieszących się największym zainteresowaniem klientów klubu zakupowego Westwing.

Firma Westwing Home & Living jest obecna na polskim rynku e-commerce od 2011 r. Przez pierwsze 5 lat działalności marka prowadziła wyłącznie sprzedaż internetową w formacie klubu zakupowego. Według komunikatu każdego dnia na Westwing pojawia się blisko tysiąc nowych produktów, prezentowanych w postaci kampanii trwających kilka dni.

Teraz Westwing poinformował o uruchomieniu sklepu WestwingNow, który ma być kolejnym krokiem w rozwoju firmy. Oferta sklepu powstała w oparciu o najczęstsze wybory klientów Westwing.pl. Aktualnie obejmuje ponad 15 tys. produktów, wśród których są meble, oświetlenie, dywany, tekstylia, dodatki oraz dekoracje. Według zapowiedzi liczba artykułów dostępnych na WestwingNow stale rośnie i w przyszłości będzie zmieniać się wraz z nowymi trendami wnętrzarskimi.

Zakupy na platformie mają ułatwiać opcje wyszukiwania, sortowania i tworzenia list życzeń. Zamówienia mają być dostarczane do klientów bezpośrednio z magazynu w Berlinie i w przypadku większości czas dostawy wynosi od 3 do 5 dni roboczych.

Westwing Home & Living działa obecnie w 14 krajach. Polska jest trzecim rynkiem, który zdecydował się na uruchomienie sklepu internetowego. WestwingNow funkcjonuje także w Holandii i Niemczech.

 

Autor:ps

Więcej informacji:Westwing, WestwingNow, e-commerce

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas