Reklama2012-07-16
2

Wet & Hot Black Mate - konsumencki konkurs Black Energy Drink

Ruszył konsumencki konkurs marki Black Energy Drink (FoodCare), w którym reprezentantki płci pięknej mają szansę zdobyć tytuł "Black Mate" i wygrać nagrody. Akcję wspiera kampania reklamowa w internecie.

Konkurs "Wet & Hot Black Mate" potrwa do 30 września br. i jest skierowany do konsumentek. Autorka najciekawszego, najbardziej kreatywnego i energetycznego zdjęcia w stroju bikini zdobędzie zaproszenie na profesjonalną sesję fotograficzną, stając się tym samym "Black Mate". Dodatkowo do wygrania jest weekend dla dwojga oraz gadżety sygnowane podpisem Mike’a Tysona.

Akcja ma m.in. na celu promocję bezcukrowego smaku Black Energy Zero% oraz stanowi odsłonę idei marki Black Energy Drink - „Tak działa Black!”.

Konkurs "Wet & Hot Black Mate" wspierany będzie kampanią reklamową w internecie, w tym w mediach społecznościowych.

Autor:km

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas