Reklama2015-06-30
0

„Weź łyk wolności!” w reklamach nowej wersji Nestea (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca nowy wariant napoju herbacianego Nestea - Black Tea z ekstraktem z liści stewii i naturalnymi aromatami. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Weź łyk wolności!”, przygotowały firmy McCann Warsaw, Next, MediaCom Warszawa, Fortis i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Reklamy nowego napoju Nestea Black Tea podkreślają, że ma on smak herbaty i owoców oraz zawiera wyłącznie naturalne składniki, m.in. ekstrakt z liści stewii i aromaty. Kampania jest kontynuacją prowadzonej od wielu miesięcy komunikacji marki Nestea pod hasłem „Weź łyk wolności!”, w której odbiorcy są zachęcani, by zatrzymać się na chwilę, złapać oddech, spojrzeć na codzienne sprawy z perspektywy.

Nowa odsłona akcji jest prowadzona od połowy czerwca w telewizji (kanały główne i tematyczne), internecie (serwisy wideo, aktywności w blogosferze) oraz punktach sprzedaży (materiały POS).

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Kreacją reklam zajęła się agencja McCann Warsaw, materiały POS przygotowała agencja Fortis, a aktywności w internecie koordynuje agencja Next. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, a za działania PR - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Autor:tw

Więcej informacji:Nestea, Nestea - Black Tea

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas