Telewizja2014-04-02
7

„Wiadomości” na czele programów informacyjnych. „Fakty” z największym wzrostem

W marcu 2014 roku najpopularniejszym programem informacyjnym były „Wiadomości”. Największym wzrostem oglądalności pochwalić się mogły „Fakty”, z kolei na przeciwnym biegunie znalazła się „Panorama”.

W zeszłym miesiącu „Wiadomości” w TVP1 oglądało średnio 4,25 mln osób - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do marca 2013 roku serwis ten stracił 1,70 proc. widzów, czyli 73 tys. oglądających. Natomiast udział „Wiadomości” w rynku telewizyjnym zmniejszył się z 27,73 proc. do 27,32 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowały „Fakty” TVN. Widownia tego serwisu zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 2,14 proc. (84 tys. osób) do 4,04 mln oglądających. Z kolei jego udział wyniósł 27,79 proc. (rok wcześniej było to 27,30 proc.).

Na ostatnią pozycję podium spadł „Teleexpress” TVP1, którego oglądalność w analizowanym okresie zmalała o 9,60 proc. (396 tys. widzów) i wyniosła 3,73 mln osób. Udział tego dziennika to  34,86 proc. (35,57 proc. przed rokiem).
Oczko niżej znalazły się „Wydarzenia” Polsatu. Widownia tego dziennika w marcu br. wyniosła 2,91 mln osób, po wzroście o 1,05 proc. (30 tys. oglądających).

Z kolei oglądalność plasującej się na piątej pozycji „Panoramy” TVP2 spadła w ciągu roku o 10,33 proc. (192 tys. osób) i wyniosła średnio 1,67 mln widzów. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Zobacz tabelę

 

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas