Czwartą serię 'Niani' oglądało w TVN niemal tyle samo widzów, co pokazywany rok temu drugi sezon sitcomu. O ponad milion złotych wzrosły natomiast wpływy reklamowe.
Średnia oglądalność emitowanej od 10 marca do 16 czerwca br. w TVN czwartej serii „Niani” wyniosła 3,04 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 22,51 proc. Nieco wyższe były udziały sitcomu w komercyjnej grupie docelowej, gdzie wyniosły 24,86 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Zobacz tabelęBLE>
Serial „Niania” będzie kontynuowany. Zdjęcia do kolejnych dwóch serii rozpoczną się końcem czerwca. W nowych odcinkach, które TVN pokaże jesienią, pojawi się wiele gwiazd m.in. Krystyna Janda, Alina Janowska, Urszula Dudziak, Maria Pakulnis, Rafał Królikowski, Krzysztof Tyniec i Krzysztof Kowalewski. Dwa epizody mają być kręcone w Paryżu.