Telewizja2007-02-20
0

Widzowie wolą kryminalne zagadki niż Jagielskiego

W starciu rozrywkowego show Dwójki z amerykańskim serialem w Polsacie górą jest słoneczna telewizja.

Trzy pierwsze odcinki serialu „CSI: Kryminalne zagadki Miami”, nadawanego od 4 lutego w niedziele o 21:00 w Polsacie, oglądało średnio 4,27 mln widzów, co dało stacji udziały na poziomie 24,75 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Natomiast emitowany niemal w tym samym czasie na antenie TVP2 (godz. 21:10) program rozrywkowy „Zakręcony tydzień” przyciągał przed telewizory przeciętnie raptem 1,32 mln osób, a w czasie jego emisji udziały Dwójki w rynku telewizyjnym wyniosły zaledwie 7,82 proc. 
Zobacz tabelęistyki Calleigh Dusquene, Eric Delko, detektyw Tim Speedle i pani koroner, dr Alex Woods.

„Zakręcony tydzień” to widowisko telewizyjne, w którym troje uczestników zostaje na tydzień całkowicie odizolowanych od świata. Po tygodniu, bezpośrednio z miejsca odosobnienia, trafiają do studia telewizyjnego, gdzie odpowiadają na pytania związane z bieżącymi wydarzeniami minionych siedmiu dni. Twórcy programu prezentują im prawdziwe i sfingowane informacje. Zadaniem zawodników jest wskazanie, które z podanych wiadomości zdarzyły się na prawdę. Program prowadzą Wojciech Jagielski i Ewelina Kopic.

Autor:pp - AGB Nielsen Media Research

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas