W starciu rozrywkowego show Dwójki z amerykańskim serialem w Polsacie górą jest słoneczna telewizja.
Trzy pierwsze odcinki serialu „CSI: Kryminalne zagadki Miami”, nadawanego od 4 lutego w niedziele o 21:00 w Polsacie, oglądało średnio 4,27 mln widzów, co dało stacji udziały na poziomie 24,75 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
„Zakręcony tydzień” to widowisko telewizyjne, w którym troje uczestników zostaje na tydzień całkowicie odizolowanych od świata. Po tygodniu, bezpośrednio z miejsca odosobnienia, trafiają do studia telewizyjnego, gdzie odpowiadają na pytania związane z bieżącymi wydarzeniami minionych siedmiu dni. Twórcy programu prezentują im prawdziwe i sfingowane informacje. Zadaniem zawodników jest wskazanie, które z podanych wiadomości zdarzyły się na prawdę. Program prowadzą Wojciech Jagielski i Ewelina Kopic.