Telewizja2009-04-02
0

Widzowie woleli program Gargas niż audycję Kwiatkowskiego

Poświęcony tematyce europejskiej program Andrzeja Kwiatkowskiego"Karty na stół", który nadaje TVP 1, radzi sobie znacznie gorzejniż emitowana w tym samym czasie, ale rok temu "Misja specjalna". Wczasie nadawania magazynu Jedynka przegrywa z głównymikonkurentami.

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl wynika, że cztery pierwsze odcinki programu"Karty na stół" obejrzało średnio jedynie 730 tys. osób, co dałoTVP 1 zaledwie 6,10 proc. udziału w grupie 4+ i 4,71 proc. w 16-49.To o ponad połowę widzów mniej niż miała nadawana w tym samympaśmie w analogicznym okresie ub.r. "Misja specjalna", którąoglądało 1,52 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 13,21proc. i 9,92 proc.

W paśmie emisji programu (wtorki zwykle ok 22.00) TVP 1 zajmujedopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wtedy jestTVP 2 nadająca "Magazyn Expressu Reporterów" i filmy fabularne -pozycje te przyciągają 3,34 mln widzów. Na drugim miejscu plasujesię TVN ("39 i pół", "Kuba Wojewódzki"; 2,22 mln), a na trzecim -Polsat (filmy, "CSI: Kryminalne Zagadki Miami"; 2,08 mln)

"Karty na stół" cieszą się największą popularnością wśródmężczyzn, telewidzów mających więcej niż 35 lat oraz mieszkańcówwsi i małych miast.

Oglądalność programu "Karty na stół" odcinek poodcinku

Zobacz tabelę


Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjimagazynu
Zobacz tabelę

Profil widowni programu

Zobacz tabelę

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas