Reklama2005-02-14
0

Więcej dla "młodych lwów" w Cannes

Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes poszerzyli program adresowany do młodych twórców

Pomiędzy 19 a 22 czerwca twórcy reklamy, którzy nie przekroczyli 27 roku życia będą mogli uczestniczyć w seminariach, przeglądach filmowych, wystawach nominowanych prac czy gali wręczenia tegorocznych "Lwów".

Dzień przed oficjalnym otwarciem 52. już festiwalu, młodzi kreatywni po raz jedenasty z rzędu konkurować będą w specjalnie dla nich wymyślonym konkursie. Celem jest przygotowanie przez tandem dyrektor artystyczny - autor tekstów reklamy na ujawniony tuż przed rywalizacją temat. Dotyczy on zwyczajowo spraw społecznych. Każdy kraj może reprezentować tylko jeden zespół. Wynik polskich eliminacji ma być znany 11 kwietnia.

Możliwość poznania się w Cannes "młodych lwów" branży z różnych krajów między sobą da zaplanowana na wtorkowy wieczór impreza.

Autor:Adam Czarnecki

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas