Prasa2009-09-08
0

Więcej marketingu w nowym formacie 'Marketing&more'

Od numeru wrześniowego miesięcznik branżowy "Marketing&more"(Medical Tribune Polska) zmienił format z prawie kwadratowego (270x 280 mm) na A4 (210 x 297 mm). Modyfikacji uległa też zawartośćpisma, w której ma być teraz więcej treści dotyczących marketingu.

Od numeru wrześniowego miesięcznik branżowy"Marketing&more" (Medical Tribune Polska)zmienił format z prawie kwadratowego (270 x 280 mm) na A4 (210 x297 mm). Modyfikacji uległa też zawartość pisma, w której ma byćteraz więcej treści dotyczących marketingu.

Wydawca zdecydował się na zmianę formatu miesięcznika na A4, bojest on typowy dla innych magazynów drukowanych i wygodniejszy dlaczytelników (zmieści się w torebce, aktówce czy torbie zlaptopem).

Od wrześniowego numeru "Marketing&more" w swoich materiałachma docierać bardziej do istoty marketingu. - Będziemy prezentowaćmarketing mix we właściwych proporcjach - w takich w jakich zajmująsię nimi marketerzy - tłumaczy nam Agnieszka Gołąbek, PR managermagazynu.

Informuje ona, że w tytule pojawi się np. więcej wywiadów zmarketerami na temat strategii ich marek czy więcej informacji otrade marketingu. - Nie rezygnujemy jednak z żadnej zdotychczasowych rubryk czy tematów tylko inaczej zostaną rozłożoneakcenty - zastrzega Gołąbek.

markeitngmore

Wrześniowe wydanie magazynu "Marketing&more" od 9 września wsprzedaży w standardowej cenie 15 zł. Liczy w sumie 76 stron.

Zmianom w miesięczniku towarzyszyć będzie tygodniowa kampaniainternetowa pod hasłem "Więcej marketingu w nowym formacie".

Autor:pp

Więcej informacji:Marketing&more

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas