Radio2005-02-18
0

Więcej Polaków słucha Eski

Z 2,2 mln do 2,7 mln osób wzrosła w ciągu roku liczba słuchaczy Grupy Time

Jak wynika z ostatniej fali Radio Track (XI’04-I’05), Grupa Radiowa Time utrzymuje pod względem wyników słuchalności pozycję lidera wśród grup radiowych w Polsce. Ma najwyższe spośród nich: udział w rynku i zasięg dzienny, zarówno w swojej grupie docelowej (15-34), jak i w całej populacji (15+) - czytamy w kominikacie prasowym grupy Time.

W okresie XI’04-I’05 udział w rynku Grupy Radiowej Time w grupie słuchaczy w wieku 15-34 lata wyniósł 12,2 proc., a zasięg dzienny 16,6 proc. Daje to 3. miejsce w rankingu słuchalności – po RMF FM i Radiu Zet.

Dynamika wzrostu słuchalności (XI’04-I’05 do XI’03-I’04) wynosi: dla udziału w rynku – 36,9 proc., a dla zasięgu dziennego – 29,3 proc.

Zobacz tabelę #ece9d8; PADDING-LEFT: 0.85pt; PADDING-BOTTOM: 0cm; BORDER-LEFT: #ece9d8; WIDTH: 54pt; PADDING-TOP: 0.85pt; BORDER-BOTTOM: windowtext 1pt solid; HEIGHT: 12.75pt; BACKGROUND-COLOR: transparent; mso-border-right-alt: solid windowtext .5pt; mso-border-bottom-alt: solid windowtext .5pt" vAlign=bottom noWrap width=72>

138,70


Źródło: Radio Track, SMG/KRC Millward Brown Co., Polska, TG: 15-34

Grupa Radiowa Time przoduje wśród grup radiowych w Polsce także w całej populacji (15+). Zasięg dzienny wynosi obecnie 8,8 proc., a udział w rynku – 6,8 proc.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas