Reklama2016-09-19
5

„#WięcejNiżTyłek” - Gabi Drzewiecka w globalnej reklamie Wranglera przeciw stereotypom o kobietach

Pod hasłem „#MoreThanaBum” (#WięcejNiżTyłek) ruszyła nowa kampania marki Wrangler. W muzycznym spocie o wartościach kobiet wykraczających znacznie poza ich fizyczne walory przekonują piosenkarka Kimbra, olimpijka Francesca Piccinini, aktywistka transgender Paris Lees, choreograf Nikeata Thompson i polska dziennikarka muzyczna Gabi Drzewiecka.

W ramach kampanii zrealizowanej przez agencję We are Pi poawstał 3,5-minutowy spot będący w gruncie rzeczy teledyskiem do piosenki napisanej specjalnie przez Kimbrę - nowozelandzką piosenkarkę i zdobywczynię nagrody Grammy.

W trakcie spotu do muzycznego utworu zatytułowanego „Ain’t About What’s Behind Me” pojawiają się kobiety których przykład dowodzi, że mają do zaoferowania światu o wiele więcej niż swój atrakcyjny wygląd i zgrabną sylwetkę.

Na ekranie oprócz postaci Kimbry stanowiącej osnowę narracji można zobaczyć siatkarkę i uczestniczkę igrzysk olimpijskich Francescę Piccinini, aktywistkę środowisk transgender Paris Lees, choreografkę Nikeatę Thompson oraz polską dziennikarkę muzyczną i radiową Gabi Drzewiecką.

Kampania oznaczona antyseksistowskim hastagiem #MoreThanaBum (#WięcejNiżTyłek) promuje produkowaną przez Wranglera linię dżinsów Body Bespoke, w której każdy z dostępnych 11 modeli jest projektowany indywidualnie do określonego typu budowy ciała, a kluczem ma być położenie kieszeni na pośladkach pozwalające uczynić każdą kobiecą sylwetkę najbardziej korzystną jak to możliwe.



Autor:ps

Więcej informacji:Wrangler, Gabi Drzewiecka

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas