Telewizja2018-10-17
15

Wieczór wyborczy w TVN24. Prowadzącą Anita Werner, w transmisję zaangażowani czołowi dziennikarze stacji

Anita Werner, fot. TVNAnita Werner, fot. TVN

W niedzielę ,21 października odbędzie się pierwsza tura wyborów samorządowych. Polacy będą mogli głosować na radnych, wójtów, burmistrzów i prezydentów miast. Transmisję z przebiegu wyborów oraz wieczoru wyborczego szykuje również TVN24. Poprowadzi go Anita Werner, jednak program tego dnia przygotują czołowi dziennikarze stacji - m.in. Justyna Pochanke, Monika Olejnik, Konrad Piasecki czy Igor Sokołowski.

W niedzielę, 21 października kulisy wieczoru wyborczego będą emitowane na antenie TVN24 od godziny 20.15. Przedstawią je Marta Kuligowska i Rafał Wojda. Z kolei prowadzącą wieczór wyborczy będzie od 20.45. dziennikarka Anita Werner, a pierwszego podsumowania i oceny sondażowego wyniku dokona Justyna Pochanke oraz zaproszeni przez nią goście.

- Następnie pojawią się goście Moniki Olejnik, Konrada Piaseckiego i Małgorzaty Łaszcz. Szczegółowe analizy wyników sondażowych przestawi w wirtualnym studio TVN24 Igor Sokołowski, a Radosław Mróz będzie przez cały wieczór zbierał reakcje polityków z całego kraju i komentarze internautów - przekazała Wirtualnemedia.pl Joanna Górska, PR manager Grupy TVN.

Stacja zapowiada także powyborcze transmisje przemówień najważniejszych polityków, oraz pokazywanie reakcji na wyniki w poszczególnych sztabach, w dziesięciu największych miastach.

Po zakończeniu ciszy wyborczej TVN24 poda sondażowe wyniki wyborów. Badanie zostanie przeprowadzone przez firmę Ipsos,  przed 1170 losowo wybranymi lokalami wyborczymi.

Druga tura wyborów samorządowych odbędzie się 4 listopada br. Lokale wyborcze będą otwarte od godziny 7.00 do 21.00. W sumie uprawnionych do głosowania jest 30,24 mln osób.

W tegorocznych wyborach samorządowych badanie exit poll zaprezentują wspólnie Telewizja Polska, Polsat i TVN. Sondaże zrealizuje pracownia Ipsos.

TVN24 był liderem wśród stacji newsowych we wrześniu 2018 roku. Średni dobowy udział tej stacji wyniósł 4,21 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 4,70 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Autor:nb

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas