Od września ub.r. „Wieczorynkę” w TVP ABC śledzi codziennie 173 tys. widzów. Stacja w czasie jej emisji zdecydowanie wygrywa walkę o widza z innymi stacjami dziecięcymi.
Obecna w naziemnej telewizji cyfrowej stacja TVP ABC nadaje „Wieczorynkę” codziennie w paśmie pomiędzy godz. 19.00, a 20.00. Bajki emitowane w tym paśmie w okresie od 1 września ub.r. do 18 lutego br. śledziło średnio 173 tys. widzów, co przełożyło się na 1,17 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie największą widownię zgromadził jeden z odcinków animacji „Stacyjkowo”, który przyciągnął przed ekrany 385 tys. osób (emisja 27 września ub.r. o godz. 19.22). Na drugim miejscu uplasował się serial „My Little Pony” (360 tys. widzów), a na trzecim - „Przygody Bolka i Lolka” (350 tys.).
Trzy topowe audycje „Wieczorynki”
Zobacz tabelęOglądalność „Wieczorynki” w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej niemal się nie zmieniła. W okresie od 1 września 2014 roku do 18 lutego 2015 jej średnia widownia wynosiła 175 tys. osób, co przekładało się również na 1,17 proc. udziału.
TVP ABC w czasie emisji wieczornych bajek dla dzieci zdecydowanie wygrywa walkę o widza z innymi kanałami dziecięcymi. Drugi w tym paśmie jest Nickelodeon, który ma 0,70 proc. udziału. Dalej plasują się: Cartoon Network (0,51 proc.) i Disney Channel (0,24 proc.).
Oglądalność „Wieczorynki” na tle konkurencji
Zobacz tabelęDodajmy, że w styczniu br. udział TVP ABC w rynku telewizyjnym wyniósł 0,81 proc.
Telewizja | Nickelodeon na czele oglądalności stacji dziecięcych w 2015 roku (szczegółowe dane dla grupy 4-12) |