Internet2007-11-15
0

Większe zaufanie do serwisów społecznościowych niż reklam

Internauci mają o wiele większe zaufanie do swoich znajomych zserwisów społecznościowych niż do sprzedawców, reklamodawców czyblogów.

Więcej niż 1/3 internautów stwierdziła, że ma "wysokie" zaufaniedo informacji otrzymywanych od przyjaciół i znajomych z serwisówspołecznościowych - informuje na swojej stronie internetowejeMarketer, powołując się na badanie Faves.com. 90 procent z nich maco najmniej "umiarkowane" zaufanie do swoich kontaktów z tego typuserwisów.

Tymczasem dużą dozę zaufania dla opinii i materiałówprzedstawianych przez sprzedawców, reklamodawców, blogi lub forainternetowe, ma zaledwie 4 procent respondentów.

Z badania Faves.com wynika również, że 34 procent internautówkorzysta z serwisów społecznościowych przynajmniej raz w tygodniu,w porównaniu z 13 procentami przed dwoma laty. Z kolei w przypadkuserwisów umożliwiających dzielenie się różnego rodzaju mediami(typu YouTube czy Flickr), wskaźnik ten wzrósł w tym samym okresiez 9 do 26 procent.

źródło: eMarketer

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas