Prasa2004-10-13
17

Większy nakład gazety "Dzień Dobry"

Od 5 listopada w każdy piątek gazeta "Dzień Dobry" będzie dostępna w 25 miastach

Nakład gazety wyniesie w ten sposób około 800 tys. egzemplarzy.

Po sukcesie pierwszego numeru wydania ogólnopolskiego (24 września) wydawca zdecydował  się na kontynuowanie dotychczasowych działań. Z badań omnibusowych, przeprowadzonych na zlecenie DD Media, wynika, że kontakt             z gazetą "Dzień Dobry" w ciągu jednego tygodnia miało ok. 1 300 000 osób*.  Taki zasięg jednego tytułu prasy bezpłatnej jest unikatowy na polskim rynku - czytamy w komunikacie prasowym wydawcy.

Gazeta rozszerzyła swój zasięg do 25 miast i znalazła się w: Trójmieście (Gdańsk, Sopot, Gdynia), Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Katowicach, Krakowie, Szczecinie, Olsztynie, Bydgoszczy, Toruniu, Gorzowie Wielkopolskim, Białymstoku, Lublinie, Opolu, Częstochowie, Kielcach, Sosnowcu, Dąbrowie Górniczej, Gliwicach, Zabrzu, Bielsku-Białej oraz Rzeszowie.

Tym niestandardowym projektem wydawca dotarł do dużych klientów z takich branż jak: samochodowa, telekomunikacyjna czy finansowa.
- Zwiększenie zasięgu gazety to następny krok  w konsekwentnym budowaniu  silnej pozycji "Dzień Dobry" na rynku. Zauważyliśmy duże ożywienie wśród innych wydawców prasy bezpłatnej. Nasz projekt został zauważony nie tylko przez reklamodawców ale znalazł również swoich  naśladowców. To dla nas duża satysfakcja - mówi Morten Lindholm, wiceprezes DD Media.

- Chcemy zmienić oblicze polskiej prasy bezpłatnej. Walczymy z błędnym stereotypem, że prasa darmowa jest merytorycznie gorsza od gazet płatnych. Gazeta bezpłatna nie oznacza, że nie jest wartościowa.  Jesteśmy pionierami i na tym polu wyznaczamy trendy - mówi Ewelina Bagińska, dyrektor marketingu DD Media.

Autor:

KOMENTARZE(17)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas