Reklama2004-06-28
0

Wielka kampania reklamowa Prymat

Rusza wielka wakacyjna kampania reklamowa Prymat

"Najlepszy w Polsce, doceniony w Europie" - to hasło kampanii promującej pieprz Prymat, która ma utrwalić wizerunek przypraw Prymat jako produktów o najwyższej jakości. Pieprz Prymat został zwycięzcą w teście jakości, który wykonały na zlecenie miesięcznika Świat Konsumenta akredytowane laboratoria Unii Europejskiej.

Reklamy pojawią się lipcu i w sierpniu w najpoczytniejszych tytułach prasy kobiecej. Prymat zdecydował się także na nowatorski krok i jako pierwszy producent przypraw w Polsce umieści bezpłatne próbki z pieprzem w dwóch kobiecych czasopismach (Claudia i Pani Domu). Czytelniczki będą mogły osobiście przekonać się, że pieprz Prymat ma wyjątkowy smak i aromat stuprocentowej przyprawy.

Nowa reklama pieprzu Prymat odwołuje się do historii przypraw. Wiadomo, że od wieków pieprz był najcenniejszą i najbardziej poszukiwaną przyprawą. Pierwsi poznali jego wyszukany smak i aromat mieszkańcy Dalekiego Wschodu - już 3000 tysiące lat temu założyli pierwsze plantacje pieprzu. Teraz ten najszlachetniejszy, charakteryzujący się najmniejszą zawartością wody, najtrwalszy i najsmaczniejszy pieprz znajduje się w ofercie firmy Prymat - lidera na rynku przypraw.

Kreacja kampanii, planowanie i zakup mediów zostały powierzone agencji ART FM. Budżet kampanii w prasie znacznie przekroczył milion złotych, a Prymat planuje kolejne wielkie akcje promocyjne i reklamowe wspierające jego produkty.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas