Reklama 2006-10-22
0

Wielka kampania reklamowa Xbox 360

Microsoft rusza 3 listopada z dużą kampanią Xboksa 360, cel: budowanie świadomości.

Głównym medium będzie telewizja. Wykorzystywane będą 2 różne spoty 30-sekundowe, zblokowane, zawsze prezentowane jeden po drugim. Główne hasło kampanii to "Jump in", zachęta do zanurzenia się w świecie nowego Xboksa. Jeden ze spotów będzie miał charakter czysto wizerunkowy, drugi pokazywał będzie konkretną grę na Xboksa (chociaż charakter spotu jest też wizerunkowy) - podał serwis "Media&Marketing Polska".

 - Koncentrujemy się na budowaniu świadomości i wizerunku marki Xbox, ponieważ naszym problemem w Polsce jest bardzo niski wskaźnik znajomości "top of mind" dla tego produktu, na poziomie 8 proc. Chcemy go jak najszybciej podnieść - mówi dla "MiMP" Jakub Mirski, channel marketing manager działu entertainment & devices w polskim Microsofcie. - Nie mogę ujawnić wysokości budżetu mediowego tej kampanii, ale wykracza on daleko poza ramy stosowane w Polsce w biznesie gamingowym - dodaje.

Poza telewizją w kampanii wykorzystane zostaną prasa i kino. Planowana jest też duża akcja w internecie. Działania potrwają do połowy grudnia. Równolegle prowadzona będzie szeroko zakrojona akcja eventowa w całym kraju, w dużych sklepach z elektroniką, klubach, kinach.

 Całość działań związanych z launchem przygotowała grupa McCann (McCann Erickson, Universal McCann i MRM/Momentum). Polska premiera nowej generacji Xboksa odbywa się rok po premierze w USA i Europie Zachodniej.

Autor: Media&Marketing Polska - kk

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas