Reklama2018-01-06
16

Jerzy Owsiak w kampaniach mBanku i Play na finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (wideo)

Trwają kampanie reklamowe mBanku i sieci telekomunikacyjnej Play związane z tegorocznym finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego firmy są partnerami. W reklamach występuje szef WOŚP Jerzy Owsiak.

Kampania mBanku jest realizowana pod hasłem „Bądź bogatszy o dobre serce”. W spocie Jerzy Owsiak występuje razem z ludźmi z różnych grup społecznych, z których wszyscy wspierają Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.

mBank w tym roku po raz pierwszy jest partnerem bankowym finału WOŚP oraz całorocznej działalności Fundacji WOŚP, poprzednio tę funkcję pełnił Bank Pekao.

W ramach wsparcia finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, mBank podwoi wpłaty swoich klientów na konto akcji. Ponadto wprowadzi do oferty limitowaną edycję debetowych kart płatniczych.

Za obsługę marketingową mBanku odpowiadają agencje Grey Group Poland (kreacja), VML Poland (aktywności w internecie) oraz Mindshare Polska (planwowanie i zakup mediów).

W reklamie Play Jerzy Owsiak z youtuberami

Z kolei w reklamie Play Jerzy Owsiak występuje z Barbarą Kurdej-Szatan i Maciejem Łagodzińskim, którzy od pięciu lat grają w spotach tej firmy, a także z grupą youtuberów, m.in. Łukaszem Jakóbiakiem, Pauliną Mikułą, Ajgorem Ignacym i Maćkiem Dąbrowskim.

Kampania podkreśla, że Play w dniu finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zorganizuje 24-godzinną transmisję w serwisie Playdlawosp.pl i mediach społecznościowych, w której oprócz youtuberów pojawią się goście specjalni. Im więcej osób przez dłuższy czas będzie oglądało przekaz, tym więcej środków Play przekaże dla WOŚP.

Play od kilku lat jest partnerem zarówno finału WOŚP, jak i Przystanku Woodstock. Jerzy Owsiak występował już w reklamach sieci związanych z oboma tymi wydarzeniami. Rok temu w ramach akcji youtuberzy nagrali klip muzyczny na temat starości, a dwa lata temu udostępniono grę „Kilobity na Czarity”.

Obsługą marketingową sieci Play zajmują się agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL-owych), Artegence i Isobar Polska (reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie), Plej (reklamy BTL-owe) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

W trzech kwartałach ub.r. wydatki marketingowe Play wyniosły 131,9 mln zł, o 13,9 proc. mniej niż rok wcześniej. Na koniec tego okresu sieć miała 14,89 mln klientów, w tym 9,2 mln abonentów.

Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 14 stycznia 2018 roku

Tegoroczny finał WOŚP zaplanowano na 14 stycznia. Będą podczas niego zbierane środki na wyrównanie szans w leczeniu noworodków.

Relacje w akcji będzie pokazywała Grupa TVN w swoich trzech kanałach: TVN, TTV oraz TVN24. Nadawca jest głównym partnerem telewizyjnym WOŚP od jesieni 2016 roku.

W dniu zeszłorocznej finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zebrano 62,42 mln zł, a w ramach wszystkich związanych z nią działań - 105 mln zł, co było rekordowym wynikiem.

Autor:tw

KOMENTARZE(16)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas