Telewizja2008-03-26
0

Wielkanoc 2008 r.: TVN zyskała najwięcej, duży spadek Polsatu

Najchętniej oglądanym programem podczas tegorocznych ŚwiątWielkanocnych był serial "M jak miłość". Najpopularniejszym kanałemokazała się TVP 1, ale spośród czterech głównych stacji wporównaniu do ub. r. udziały poprawiła jedynie telewizja TVN, anajwięcej stracił Polsat.

Nadany 24 marca odcinek "M jak miłość" obejrzało 7,05 mlnwidzów, a udział TVP 2 w czasie jego nadawania wyniósł 40,37 proc.- wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl. Drugie miejsce zajął serial "Ranczo", który 23marca w TVP 1 oglądało 6,34 mln (udział 39,54 proc.), natomiast natrzecim miejscu z oglądalnością wynoszącą 6 mln widzów i udziałemna poziomie 44,07 proc. uplasował się nadany drugiego dnia Świąt wJedynce teleturniej "Jaka to melodia?".

Zobacz tabelę


Najwięcej widzów oglądających telewizję w Święta (22 - 24 marcabr.) przyciągnęła stacja TVP 1, której średni udział w rynkuwyniósł w tych dniach 22,48 proc. W porównaniu z zeszłym rokiemJedynka stracił jednak 0,23 pkt. proc. Na drugim miejscu znalazłasię TVN (19,12 proc. udziału, wzrost o 1,66 pkt. proc.), na trzecim- TVP 2 (18,17 proc. udziału, spadek o 0,94 pkt. proc.), a naczwartym - Polsat (14,75 proc. udziału, spadek o 5,42 pkt.proc.).

Zobacz tabelę


Podczas tegorocznej Wielkanocy (22 - 24 marca br.) statystycznyPolak spędził średnio przed telewizorem 5 godz. i 17 min., czyli 3min. mniej niż w 2007 roku.

Autor:pp

Więcej informacji:Wielkanoc, Wielkanoc 2008

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas