W prasie, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze rusza kampania reklamowa telefonu HTC HD2. Akcja przebiega pod hasłem „Wielki ekran i Ty”.
Startująca właśnie kampania reklamowa telefonu komórkowego HTC HD2 podkreśla, że jest on wyposażony w 4,3-calowy ekran dotykowy. W akcji prezentowane są również inne zalety tego smartfonu, m.in. procesor 1GHz oraz interfejs HTC Sense.
Kampania pod hasłem „Wielki ekran i Ty” obejmuje przede wszystkim internet, w tym działania w serwisach społecznościowych i mikrologach oraz specjalną stronę uruchomioną pod adresem www.htc-hd2.pl, na której znajduje się multimedialna, interaktywna prezentacja tego telefonu. Ponadto akcja jest prowadzona w prasie, punktach sprzedaży (prezentacje w wyselekcjonowanych salonach sprzedaży i centrach handlowych) oraz na outdoorze.
Kreacja kampanii została przygotowana globalnie, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith Optimedia.