Telewizja2004-04-28
0

Wielki konkurs Polsatu

"Kupuj w euro z Polsatem" to hasło wielkiego konkursu telewizji Polsat

 Partnerem akcji jest sieć sklepów RTV EURO AGD, a partnerem medialnym Gazeta Wyborcza i sieć stacji radiowych Złote Przeboje. Konkurs o zasięgu ogólnopolskim rozpocznie się 30 kwietnia a potrwa do 4 czerwca 2004 r.

30 kwietnia b.r. w Gazecie Wyborczej pojawi się pierwszy kupon "EuroPolsat". Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest wymyślenie hasła związanego z wejściem Polski do Unii Europejskiej. Każdy kupon posiada indywidualny numer identyfikacyjny i składa się z dwóch części: części przeznaczonej dla posiadacza kuponu, zawierającej ogólne informacje o konkursie, a także części zwrotnej, którą należy wypełnić wpisując wymyślone hasło i odesłać do Biura Konkursu. Autorzy najlepszych haseł nagrodzeni zostaną zakupami w ogólnopolskiej sieci sklepów RTV EURO AGD. Do wygrania blisko 1000 nagród o równowartości 500, 5 000 i 10 000 tysięcy złotych. O tym kto zrobi zakupy w EURO z Polsatem uczestnicy konkursu dowiedzą się z publikacji prasowych w środowych i czwartkowych wydaniach Gazety Wyborczej oraz z anteny Polsatu (soboty godz. 16:05).

Kupon "EuroPolsat" ukaże się w sumie cztery razy co tydzień, w każdy piątek, w ogólnopolskim wydaniu Gazety Wyborczej. Kupon dostępny będzie również w sieci sklepów RTV EURO AGD na terenie kraju.

Pierwsza publikacja wyników wielkiego konkursu "Kupuj w euro z Polsatem" ukaże się 12 i 13 maja b.r. w Gazecie Wyborczej, a 15 maja na antenie Polsatu (godz. 16:05). Konkurs potrwa do 4 czerwca b.r. a ostatnia publikacja laureatów będzie miała miejsce 5 czerwca na antenie Polsatu.

Kampania reklamowa obejmie antenę telewizji Polsat, ogólnopolskie wydanie Gazety Wyborczej oraz sieć stacji radiowych "Złote przeboje".

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas