Reklama 2010-03-23
0

„Wiem co piję” w kampanii soków Tymbark (wideo)

W telewizji ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa soków Tymbark. Akcja – przygotowana przez agencję reklamową Saatchi & Saatchi i dom mediowy ZenithOptimedia – przebiega pod hasłem „Wiem co piję”.

Rozpoczęta właśnie w telewizji wizerunkowa kampania reklamowa Tymbarku pokazuje, w jak prosty i naturalny sposób powstają soki tej marki. Przekaz – pokazujący grupę roześmianych dzieci bawiących się kolorowymi projekcjami – informuje, że sok Tymbark o smaku pomarańczowym jest produkowany z 2,5 kg pomarańczy wyciśniętych zaraz po zbiorze.

W ramach akcji pod hasłem „Wiem co piję” 30-sekundowy spot jest emitowany w takich stacjach jak TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN Pogoda, TVN 24, TVN Style. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa: Saatchi & Saatchi, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Autor: tw

Więcej informacji: Wiem co piję, Tymbark

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas