Od kwietnia do czerwca potrwa kampania cegieł Terca austriackiego koncernu Wienerberger ...
Od kwietnia do czerwca potrwa kampania cegieł Terca austriackiego koncernu Wienerberger, który jest światowym liderem w branży ceramicznej. Na polskim rynku Wienerberger rozpoczął działalność w 1995 roku. Jednym z jego produktów są cegły elewacyjne Terca, przeznaczone do budowy elewacji, kominków, płotów i innych elementów małej architektury. To pierwsza kampania tej marki. Jej celem jest budowanie świadomości marki Terca wśród potencjalnych klientów oraz wzmocnienie wizerunku tych cegieł jako materiału elewacyjnego o wyjątkowej estetyce. Kampania jest zgodna z nową strategią komunikacji, budowaną na wartościach emocjonalnych.
Wienerberger oferuje cegły Terca w niezwykle szerokiej gamie kolorystycznej i o różnorodnych fakturach. To właśnie dzięki tej różnorodności kolorów i faktur każdy dom może być inny, jedyny w swoim rodzaju, wyjątkowy jak każdy z nas. I na tej niepowtarzalności został zbudowany główny komunikat: Terca to cegły elewacyjne, które wyrażą Twoją indywidualność.
Kampanię przygotowała agencja Euro RSCG New Europe. Zakupem i planowaniem mediów zajął się Media Planning.
Autor: