Reklama2012-03-02
6

Wiewiórki reklamują konto z premią w Banku BGŻ (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa konta osobistego z premią oferowanego przez Bank BGŻ. Akcję, której bohaterami są wiewiórki, przygotowały firmy Grandes Kochonos i Initiative.

Kampania konta osobistego w Banku BGŻ informuje, że bank wypłaca posiadaczowi takiego rachunku premię w wysokości 1 proc. (maksymalnie 600 zł rocznie) od najwyższej wpłaty w okresie rozliczeniowym. Warunkiem otrzymania tego bonusu jest dokonanie minimum trzech transakcji bezgotówkowych kartą płatniczą.

W reklamach występują sympatyczne wiewiórki, które komentują swoje problemy i zazdroszczą ludziom korzystającym z usług Banku BGŻ. - Szukaliśmy elementów, które wyróżnią nas na rynku, bo nie chcieliśmy powielać tak często wykorzystywanej w reklamach banków obecności celebrytów - uzasadnia Wojciech Sass, wiceprezes Banku BGŻ odpowiedzialny za bankowość detaliczną i kanały dystrybucji.

 

Konwencja ze zwierzętami będzie kontynuowana w kolejnych kampaniach BGŻ-u. - W komunikacji podkreślimy, że jesteśmy bankiem przyjaznym dla klientów, a nasi doradcy angażują się w ich sprawy i są blisko nich, zgodnie z naszym mottem: Bank BGŻ dobrze służy ludziom - zapowiada Wojciech Sass. - Szykujemy też nowe produkty - podkreśla.

Obecna kampania konta osobistego - zaplanowana na cały marzec - obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie), internet oraz radio i prasę (z silną obecnością w stacjach i tytułach lokalnych), a także materiały w placówkach banku (ulotki, plakaty i informacje na witrynach). Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja Grandes Kochonos, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.

Autor:tw

Więcej informacji:Bank BGŻ

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas