Telewizja2009-03-26
0

Wiosenne kampanie VH1 Polska i Comedy Central

Na kwiecień planowane są kampanie reklamowe kanałów VH 1 Polska iComedy Cenral, należących do MTV Networks Polska. Kampania VH1będzie mieć charakter wizerunkowy, a a Comedy Central - produktowy.

W akcji promocyjnej VH 1 wykorzystane zostaną reklamy zangielskimi słowami napisanymi w wersji fonetycznej po polsku(podobną kampanię stacja realizowała jesienią ub.r.). Akcja będzieobecna w prasie ("CKM", "Glamour" i "Shape"), w internecie (liczneserwisy internetowe) oraz na billboardach.

Natomiast kampania Comedy Central promować ma dwa nowe serialena antenie stacji - "Oczytaną" i "Camera Cafe". Reklamy pojawią sięw prasie ("Dziewczyna", "Pani Domu", "Popcorn", "Bravo" i "BravoGirl"), na wielu stronach internetowych, a także nabillboardach.

Kreację i mediaplan dotyczący prasy i internetu w obu kampaniachprzygotował nadawca we własnym zakresie, natomiast outdoorzaplanował dom mediowy Zenith Optimedia.

Autor:pp

Więcej informacji:Comedy Central, VH1 Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas