Reklama2008-04-15
0

Wiosenne oszczędności od HP

Agencja reklamowa Publicis przygotowała internetową kampanięreklamową najnowszej oferty specjalnej HP.

Adresaci przekazu to osoby, dla których ważna jest jakośćurządzeń, materiałów eksploatacyjnych oraz ich cena. Są to zarównoklienci indywidualni, jak i osoby prowadzące własną działalnośćgospodarczą.

"Kampania ma za zadanie zachęcić konsumentów do zakupu urządzeńwielofunkcyjnych HP Photosmart wraz z zestawem wkładów atrmentowychi papierów fotograficznych HP Photo Value Pack, by na wiosnę mócdrukować jeszcze więcej wspaniałych zdjęć. Nawet 140!" -powiedziała Dagmara Gadomska, account supervisor w Publicis.

Kampania reklamowa wiosennej oferty HP potrwa do końca maja.Będzie obecna na portalach internetowych: Gadu-Gadu, Nasza-Klasa,Onet i Google. Przekaz będą wspierać materiały POS w punktachsprzedaży oraz konkurs na antenie Radia ESKA.

Media zaplanował dom mediowy Optimedia wraz z ZED Digital -departamentem mediów interaktywnych grupy ZenithOptimedia.

Kampania - HP Wiosna

Klient: Hewlett-Packard

Przedstawiciel klienta:

Izabela Sulima - Consumer Marketing Manager

Agencja: Publicis

Client Service:
Dagmara Gadomska - Account Supervisor
Agata Maksymowicz - Account Executive

Kreacja:
Albina Horbaczewska - Art Director
Małgorzata Wójcicka - Art Director
Konrad Mędrzecki - Copywriter

Produkcja:
Robert Marciniak - Production Manager

Dom mediowy: Optimedia wraz z ZED Digital

Początek kampanii: kwiecień 2008.

Autor:pr

Więcej informacji:HP

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas