Prasa2019-04-17
3

Wiosenny „Fashion Magazine” z akcją „#JestemPolką”

W sprzedaży pojawił się wiosenny numer dwumiesięcznika „Fashion Magazine” (Fashion Group). Na okładce umieszczono pięć polskich modelek.

Czytelniczki znajdą w numerze m.in. motywy urbanistyczne z wybiegów, które będą tegorocznym „must-have”, wywiad z Adamem Darskim i felieton Michała Zaczyńskiego.

W związku z akcją „#JestemPolką” na okładce redakcja umieściła fotografię Aldony Kaczmarczyk, która sfotografowała pięć modelek pochodzących z różnych krajów i kręgów kulturowych, czujące się Polkami. Bohaterki opowiedziały o swoim dzieciństwie i co oznacza dla nich Polska.

- Polska staje się krajem gdzie coraz częściej mamy do czynienia z różnorodnością kulturową i etniczną. Naszą kampanią #jestempolką pragniemy zwrócić uwagę na to że ojczyzna to nie zawsze nasz kraj pochodzenia, czy historia a coraz częściej miejsce które sami wybieramy sobie do życia i które nosimy w sercu. Nasze bohaterki symbolizują Polskę przyszłości - różnorodną, otwartą i przed wszystkim tolerancyjną. Taką, o jakiej marzymy - tłumaczy Marzena Michela Singh, redaktor naczelna magazynu.

Wiosenny „Fashion Magazine” liczy 180 stron i kosztuje 11,99 zł. Za dystrybucję odpowiadają Garmond Press, Polperfect i Lagardère.

 

Autor:łb

Więcej informacji:Fashion Magazine, Fashion Group

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas