Prasa2005-05-13
0

Wiosną rośnie nawet sprzedaż?

Kwietniowe wyniki sprzedaży "Super Expressu" według danych wydawcy, będą bardzo dobre - średnia sprzedaż dziennika wyniesie około 242 tys. egzemplarzy

Oznacza to wzrost o blisko 16 proc. w stosunku do marca br., w którym średnia sprzedaż "Super Expressu" wyniosła 208 tys. egz. Wynik kwietnia br. będzie porównywalny z poziomem sprzedaży osiągniętym przez "SE" w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - informuje Media Express, wydawca gazety - Wirtualnemedia.pl.

W maju "Super Express" zwiększył aktywność redakcyjną oraz promocyjną swojego śląskiego wydania. Oprócz standardowego dodatku "Śląsk", redakcja w Katowicach przygotowuje trzy razy w tygodniu dwie kolumny krajowego wydania "Super Expressu", które w całości poświęcone są tematyce lokalnej. Śląskie tematy są  promowane w lokalnych stacjach radiowych: PR Katowice i Karolina. Katowicki zespół "SE" rozszerzył również zakres współpracy redakcyjnej z lokalnymi rozgłośniami radiowymi oraz telewizją TVP 3.

Na łamach dodatku "Śląsk" gości konkurs "Karlusy", w którym czytelnicy mogą wygrać  łącznie 100 nagród (sprzęt RTV i AGD), z telewizorem plazmowym jako nagrodą główną. Konkurs ma wsparcie promocyjne w rozgłośniach lokalnych: Eska i Piekary oraz na plakatch Publiprox w punktach sprzedaży. Konkurs potrwa do 10 czerwca br.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas