Internet2017-11-22
18

Wirtualna Polska łączy redakcje Money.pl, WP Finanse i WP Technologie, awansują Sebastian Ogórek i Arkadiusz Braumberger

Od lewej: Sebastian Ogórek i Arkadiusz BraumbergerOd lewej: Sebastian Ogórek i Arkadiusz Braumberger

Wirtualna Polska integruje redakcje serwisów Money.pl, WP Finanse i WP Technologie. Za ich połączenie odpowiada Nino Dżikija, która w listopadzie objęła funkcję redaktor naczelnej. Jej zastępcami zostali Sebastian Ogórek, Arkadiusz Braumberger i Mariusz Zmysłowski.

Na początku listopada z Wirtualnej Polski odszedł Tomasz Grynkiewicz, dotychczasowy szef redakcji gospodarczej, a na jego miejsce przyszła Nino Dżikija. - Serwisy Money i WP Finanse są dziś na szczycie, absolutnie zdominowaliśmy ten rynek. Przychodowo zapowiada się równie dobry rok. I bardzo jestem dumny z tego co udało się osiągnąć - mówił nam przed odejściem Grynkiewicz.

Kolejną zmianą jest połączenie w firmie obszarów biznes, technologie i motoryzacja. - To naturalny krok, bo tematy poruszane przez te serwisy często są pokrewne. Liczymy na coraz większą efektywność i wzmocnienie naszych marek. W swoich kategoriach i tak należą do najpopularniejszych serwisów internetowych w Polsce - ocenia Nino Dżikija. Dodaje, że celem zintegrowanego pionu jest tworzenie angażującego dziennikarstwa i innowacyjnych formatów.

Zastępcami naczelnej są Mariusz Zmysłowski (tak jak dotąd odpowiada za serwisy WP Moto i WP Autokult). Arkadiusz Braumberger (odpowiada za WP Technologie, zastąpił na tym stanowisku Joannę Sosnowską - ta rozstała się z WP) i Sebastian Ogórek (odpowiedzialny za Money). Braumberger z mediami związany jest od 25 lat. Pracował m.in. w „Gazecie Wyborczej”, „Pulsie Biznesu”, „Życiu”, „Fakcie” i „Dzienniku”. W Wirtualnej Polsce jest od 9 lat, ostatnio, jako - szef wydawców w serwisie Money.

Z kolei Sebastian Ogórek z WP związany jest od 2010 roku. W tym czasie był dziennikarzem i wydawcą serwisów finansowych. Wcześniej pracował m.in. w Polskim Radiu, „Pulsie Biznesu” i Radiu Kampus. W 2015 roku był nominowany do nagrody PAP im. Ryszarda Kapuścińskiego za tekst „Kenijczyk za 4 tys. zł. Tak się zarabia na biegach w Polsce”.

Według badania Gemius/PBI w październiku br. serwisy i aplikacje internetowe Grupy Wirtualna Polska zanotowały 20,98 mln realnych użytkowników i 3,48 mld odsłon.

Autor:jk

KOMENTARZE(18)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas