Internet2018-09-19
29

Małgorzata Golińska szefową obszaru lifestyle i zdrowie w WP. Mikołaj Kunica w pionie wydawniczym

Małgorzata GolińskaMałgorzata Golińska

Małgorzata Golińska przechodzi do Wirtualnej Polski, gdzie obejmie stanowisko dyrektor zarządzającej obszaru lifestyle i zdrowie. Wcześniej pracowała m.in. w Kino Polska TV i ZPR Media. Redaktor naczelną obszaru lifestyle i zdrowie została Paulina Gumowska, a dyrektorem zarządzającym i redaktorem naczelnym obszaru biznes - Mikołaj Kunica.

Golińska będzie odpowiadać w Wirtualnej Polsce za przygotowanie i realizowanie strategii serwisów takich jak m.in. WP abcZdrowie, WP Turystyka, WP Kuchnia i WP Kobieta.

Poprzednio, od lutego do lipca br., Golińska była pełnomocnikiem zarządu Kino Polska TV ds. kanałów naziemnych. Przedtem przez 10 lat pracowała w spółce ZPR Media SA, m.in. jako wiceprezes i dyrektor zarządzający. Początkowo była tam dyrektor wydawniczą „Super Expressu”, a potem odpowiadała przede wszystkim za przygotowanie i funkcjonowanie kanału muzycznego Polo TV oraz produkcje rozrywkowe dla wszystkich kanałów Grupy ZPR Media.

Wcześniej Małgorzata Golińska była dyrektor zarządzającą bezpłatnej gazety codziennej „Metropol” oraz media group managerem w domu mediowym Mindshare Polska.

Paulina Gumowska redaktor naczelną obszaru lifestyle i zdrowie

Jednocześnie w Wirtualnej Polsce redaktor naczelną obszaru lifestyle i zdrowie została Paulina Gumowska. Ostatnio zarządzała w firmie serwisem WP Kobieta, była też zastępcą redaktora naczelnego Wirtualnej Polski i szefową strony głównej WP.pl.

Mikołaj Kunica w Wirtualnej Polsce

Jak już informowaliśmy, dyrektorem zarządzającym i redaktorem naczelnym obszaru biznes w Wirtualnej Polsce został Mikołaj Kunica. Będzie odpowiadał za serwisy Money.pl i WP Finanse.

Funkcję jego zastępcy objęła Nino Dżikija, poprzednio szefowa redakcji gospodarczej Wirtualnej Polski.

- Ostatni rok w Wirtualnej Polsce to wiele zwycięstw i wyzwań. W sierpniu, po raz pierwszy w historii osiągnęliśmy pozycję nr 1 zarówno w rankingu stron głównych, jak również grup medialnych. To wszystko pokazało nam, jak ważna jest współpraca w obszarach oraz świetny, doświadczony, zaangażowany zespół. Budujemy go zgodnie ze sprawdzonym na rynku modelem. Za rozwój serwisów odpowiadać będą dyrektorzy obszarów w ścisłej współpracy z redaktorami naczelnymi - komentuje Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. serwisy i aplikacje internetowej Wirtualnej Polski zanotowały 20,7 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 2,8 mld odsłon, a każdy spędzał tam każdego dnia średnio 35 min i 31 sekund.

W pierwszej połowie br. Wirtualna Polska Holding osiągnęła 250,05 mln zł przychodów ze sprzedaży i 27,73 mln zł zysku netto. W segmencie internetowym miała 243,13 mln zł wpływów i 80,37 mln zł skorygowanego zysku EBITDA, a Telewizja WP zanotowała 6,92 mln zł przychodów i 4,4 mln zł skorygowanej straty EBITDA.

Autor:tw

KOMENTARZE(29)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas