Internet2010-04-21
4

Wirtualna Polska obniża ceny reklam

Wirtualna Polska wprowadza od maja nowy cennik reklamowy. Tańsze są  w nim przede wszystkim formaty displayowe.

W nowym cenniku reklamowym Wirtualnej Polski obniżone zostały ceny większości formatów displayowych, a także reklam wideo i na wybranych serwisach portalu. Ponadto dzięki zmianie przeliczników form reklamowych tańsze są m.in. double billboardy i toplayery, a także pakiety tematyczne. I tak chociażby emisja double billboardu 750x200 przez cały dzień na stronie głównej WP kosztuje 120 tys. zł., natomiast CPM dla billboardu w pakiecie „Kobieta” 30 zł, a w pakiecie „Mężczyzna” – 20 zł.

Nowy cennik reklamowy Wirtualnej Polski będzie obowiązywać od 4 maja, przy czym dotyczy już wszystkich zleceń składanych od 20 kwietnia. Wyjątkiem są kampanie potwierdzone przez reklamodawców do 20 kwietnia oraz te kończące się przed 30 kwietnia.
 

Autor:tw

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas