Internet2022-01-25
13

Mikołaj Madziąg odpowiada za strategię SEO w Wirtualnej Polsce

Mikołaj MadziągMikołaj Madziąg

Z początkiem lutego do zespołu Wirtualnej Polski Media dołączy Mikołaj Madziąg. Zajmie stanowisko szefa SEO dla całej grupy. Będzie odpowiadał za tworzenie i realizację strategii SEO, ale także za współtworzenie i realizację celów trafficowych.

Madziąg będzie dbało optymalizację wszystkich serwisów Wirtualnej Polski Media i ich pozycjonowanie na globalnych platformach internetowych. Skupi się też na monitorowaniu, analizie i raportowaniu bieżących wyników, a także rozwoju podlegającego mu zespołu.  Będzie raportował bezpośrednio do Kamila Karnowskiego, dyrektora nowo powstałego działu publishing growth.

- Znaczenie zewnętrznych źródeł ruchu związanych z globalnymi platformami i odpowiadanie na ich potrzeby cały czas rośnie. Mikołaj dał się poznać jako świetny ekspert SEO w naszych spółkach e-commerce, teraz przejmuje odpowiedzialność za ten obszar w największej ze spółek Grupy WP. Zna całą organizację i nasz styl pracy, my znamy jego kompetencje. Cieszymy się więc z kolejnego awansu wewnątrz Grupy - komentuje Piotr Mieśnik, redaktor naczelny Wirtualnej Polski.

Mikołaj Madziąg swoją karierę zaczynał w mediach. Pracował między innymi w „Fakcie”, Eurozet i Bankierze. Przez dwa lata pracował w agencji Whites, gdzie zaczął specjalizować się w SEO. Ostatnio, przez cztery lata, związany był ze spółkami e-commercowymi w Wirtualnej Polsce Holding: Totalmoney.pl, Homebook.pl oraz Extradom.pl. W Totalmoney.pl odpowiadał za stworzenie długoterminowej strategii SEO od podstaw dla serwisów finansowych oraz zbudowanie kilkunastoosobowego zespołu SEO. Od 2021 roku zasiadał w zespole zarządzającym Totalmoney, jako dyrektor Traffic Acquisition.

W grudniu, jak wynika z badania Mediapanel, strony i aplikacje Grupy Wirtualna Polska miały 20,88 mln użytkowników, co przełożyło się na 70,3 proc. zasięgu.

 

Autor:jk

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas