Internet2015-04-28
11

Wirtualna Polska testuje program publicystyczny „#dziejesienazywo” z Michałem Kobosko

Wirtualna Polska zaczęła testową emisję publicystycznego programu wideo „#dziejesienazywo” prowadzonego przez Michała Kobosko. To kolejny cykl wideo uruchomiony w ostatnim okresie przez portal.

Pierwszy odcinek „#dziejesienazywo” został wyemitowany na żywo w poniedziałek ok. godz. 8. Był wtedy mocno promowany na stronie głównej WP.pl, a następnie jego najciekawsze fragmenty umieszczono w serwisie WP.tv (w marcu br. uruchomionym w nowej wersji).

Program prowadzi Michał Kobosko, obecnie dyrektor polskiego biura think-tanku Atlantic Council i redaktor portalu Project Syndicate, a w przeszłości redaktor naczelny m.in. „Wprost”, „Newsweeka” i „Dziennika Gazety Prawnej”. W pierwszym odcinku rozmawiał o kwestiach bezpieczeństwa i polityki międzynarodowej z Jarosławem Sellinem, Arturem Dębskim i ppłk Krzysztofem Przepiórką.

- Cały czas szukamy różnych form produkcji i dystrybucji treści wideo. Poniedziałkowy program „#dziejesienazywo” był odcinkiem testowym. Próby będą trwały przez najbliższe tygodnie - poinformował Wirtualnemedia.pl Jacek Amsterdamski, dyrektor działu wideo w Grupie Wirtualna Polska.

Konkurencyjny Onet.pl przy okazji każdej rundy meczów piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy (zazwyczaj w niedzielę wieczorem) pokazuje na żywo trwający ok. godziny magazyn ze skrótami spotkań i dyskusją ekspertów.

Z kolei Wirtualna Polska na początku br. uruchomiła nowe studio telewizyjne, w którym od lutego realizowanych jest m.in. sześć codziennych fleszy informacyjnych pod nazwami „#dziejesiew…” (przeczytaj więcej na ten temat), a od drugiej połowy marca, wspólnie ze Sport.tvp.pl, cotygodniowy program „Dwójka sędziowska” (więcej o nim).

W ostatnich tygodniach na Wirtualnej Polsce zadebiutowały również program sportowy „Pressing” Michała Kołodziejczyka oraz historyczny - „Tajemnice PRL” prof. Antoniego Dudka. - Pracujemy także nad kolejnymi formatami - zaznaczył Jacek Amsterdamski.

W styczniu br. serwisy Grupy Wirtualna Polska zanotowały 15,91 mln użytkowników, 4,85 mld odsłon oraz 6 godzin i 45:11 minuty średniego czasu korzystania przez użytkownika (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Autor:tw

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas